W Sklepie Pro Art dbamy o to, aby Twoje zamówienia dotarły do Ciebie szybko, bezpiecznie i w nienaruszonym stanie. Poniżej znajdziesz wszystkie informacje dotyczące wysyłki naszych produktów.
Oferujemy kilka opcji dostawy:
Koszt dostawy może się różnić w zależności od wagi i gabarytów przesyłki.
Po nadaniu paczki otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu możesz na bieżąco sprawdzać, gdzie znajduje się Twoje zamówienie.
Jeśli Twoja przesyłka dotarła uszkodzona, skontaktuj się z nami w ciągu 48 godzin od jej otrzymania. W przypadku reklamacji prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonego produktu i opakowania.
Masz pytania dotyczące wysyłki? Skontaktuj się z nami:
Email: biuro@sklep-proart.pl
Telefon: 739 927 727
Dziękujemy za zakupy w Sklepie Pro Art! ✨